ΤΟΥΡΤΑ MINNIE ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ ΜΕΡΟΣ (Α)

7:00:00 μ.μ. administrator 0 Comments

MINNIEE

Σκέφτηκα να φτιάξω για εσάς ένα άρθρο Βήμα-Βήμα για 2D ή αλλιώς δισδιάστατη πλακέ φιγούρα με την Minnie.
Αυτές οι οδηγίες είναι βασικές και θα σας φανούν χρήσιμες και για άλλα σχέδια που θα επιλέξετε, όπως έχω κάνει και εγώ στην τούρτα Stella Winx και στα Δύο αεροπλανάκια και ένα ελικοπτεράκι που θα ανεβάσω προσεχώς.
Σας γράφω τα πάντα με όσες περισσότερες λεπτομερειες γίνεται ελπίζοντας ο όγκος τους να μην σας αποθαρρύνει.

ΒΗΜΑ 1: ΕΚΤΥΠΩΣΗ

  
Ζωγραφίζω ή εκτυπώνω την Minnie μου λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος της τούρτας και κόβω περιμετρικά την φιγούρα μου.Αυτό σημαίνει πως μετράω σε εκατοστά την επιφάνεια της και φροντίζω να μεγαλώσω ή να μικρύνω το σχέδιο ανάλογα.
tip: Αν δυσκολεύομαι μπορώ να ζητήσω να μου το εκτυπώσουν σε οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο και εκεί με έναν χάρακα να σιγουρευτώ ότι είναι στο σωστό μέγεθος.





ΒΗΜΑ 2: ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΟΥ


Η βάση μου στις δισδιάστατες φιγούρες χρησιμεύει για να ακουμπάω τα μέρη της φιγούρας που ολοκληρώνονται. Δεν είναι πάντα απαραίτητη. Κάποιες φορές μπορούμε να τα έχουμε έτοιμα και να τα βάλουμε κατευθείαν πάνω στην τούρτα μας. Επίσης,είναι πολύ χρήσιμη η βάση για φιγούρες που θέλω να κάνω καιρό πριν, γιατί έτσι μπορώ να τις στεγνώσω και να τις αποθηκεύσω ακόμα και σε κουτί. 
Σε αυτή την φιγούρα, λόγω μεγέθους και λεπτομέρειας, θα ξεκινήσω με βάση για να έχω τον χρόνο να φτιάξω κάποια τμήματα της Minnie, αλλά και για να μην παραμορφωθούν ή διαλυθούν κατά την μεταφορά προς την βάση.
tip: Η βάση μου δεν χρειάζεται να έχει μεγάλο πάχος αλλά ούτε και πολύ λεπτό.
tip: Το άσπρο χρώμα στη ζαχαρόπαστα με τον καιρό χάνει την αρχική του λευκότητα, άρα δεν κάνουμε τις φιγούρες μας πολύ νωρίτερα, θα έλεγα λιγότερο από μήνα κατά προτίμηση .

Την βάση μπορώ φυσικά να την κάνω και αφού έχω ετοιμάσει το πρόσωπο ,τα αυτιά και το σώμα, αλλά αν το κάνω αυτό μετά θα είναι πιο δύσκολο να το σηκώσω και να του λειάνω τις πλευρές, πάντα λόγω μεγέθους. Σε  μικρότερες όμως φιγούρες μπορώ κάλλιστα να την κόψω αφότου έχω τελειώσει με την φιγούρα μου (π.χ. στα Δύο αεροπλανάκια και ένα ελικοπτεράκι, που θα βάλω προσεχώς). Σκεφτείτε δηλαδή μια άσπρη ζαχαρόπαστα που κάθεται για ώρες ανοιγμένη, οπού κολλάω εγώ με την ησυχία μου τα τμήματα και ενώ έχει αρχίσει να στεγνώνει, εγώ την κόβω έστω και με exacto knife που είναι πολύ κοφτερό. Θα διαπιστώσω ότι έχει την όψη μπισκότου η άκρη της και δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν διορθώνεται. Αντίθετα, σε μια μικρή φιγούρα που θέλει λίγο χρόνο και που μπορούμε εύκολα να την σηκώσουμε στα χέρια μας, η βάση μπορεί να κοπεί μετά. Και βέβαια μη ξεχνάτε πως σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει τα τμήματα της Minnie να είναι στεγνά και τέλεια εφαπτόμενα μεταξύ τους κάτι που είναι πολύ δύσκολο να πετύχουμε. Άρα, ξαναγυρνάμε στην αρχή: Για μεγάλες φιγούρες απαραίτητη η βάση.


Στη συγκεκριμένη φιγούρα θέλω η βάση να βγαίνει πιο έξω από την Minnie στο τελικό αποτέλεσμα, γι’ αυτό θα κόψω λίγα εκατοστά πιο έξω από την εικόνα μου με το ειδικό εργαλείο .




 

Απλώνω δηλαδή άσπρη ζαχαρόπαστα λίγο μεγαλύτερη από το μέγεθος της εικόνας. (Σε αυτό το στάδιο βέβαια υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να την κόψω σωστά, αλλά όταν έρθει η ώρα να βάλω τα τμήματα της Minnie πάνω στη βάση να ανακαλύψω ότι είναι όλα κάπως στριμωγμένα, καμία σχέση με τον χώρο που έπιανε πριν. Αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί η ζαχαρόπαστα, καθώς την χτίζουμε προσθέτοντάς της κομμάτια με χρώματα, την ζουλάμε για να κολλήσουν με αποτέλεσμα να χάνει το σχήμα της και να απλώνει. Συνεπώς, δεν πρέπει να πιέζουμε δυνατά ή, αν έχουμε τον χρόνο, να την αφήνουμε να στεγνώσει καλά).


Φροντίζω -για να μη μου κολλήσει η ζαχαρόπαστα- να ρίξω αρκετό κορν-φλάουρ ή ζάχαρη άχνη στην επιφάνεια του πάγκου μου.
Εδώ, αν και δεν είναι απαραίτητο, θα μπορούσα να βάλω από κάτω και μια λαδόκολλα για να μεταφέρω την φιγούρα μου αργότερα μέχρι να στεγνώσει πιο εύκολα, αν και κάτι τέτοιο θα ήταν πιο απαραίτητο σε φιγούρες με περισσότερο βάρος όπως στην τούρτα Stella Winx. Τη συγκεκριμένη φιγούρα μπορώ να την μετακινήσω και με μια απλή σπάτουλα.
Κόβω, λοιπόν, περιμετρικά και λειαίνω τις πλευρές της με το δάχτυλό μου.
tip: Αν δυσκολεύομαι, μπορώ να χρησιμοποιήσω ελάχιστο βουτυράκι στα δάχτυλα για να γλιστράει το χέρι μου ευκολότερα.


Αν δεν έχω εργαλείο σαν αυτό, χαράζω με οδοντογλυφίδα πρώτα και έπειτα περνάω με μυτερό μαχαίρι χωρίς δόντια. Κάποιοι χρησιμοποιούν exacto knife ειδικό για κατασκευές με λεπτομέρειες όπως εδώ, με την προϋπόθεση ότι θα το χρησιμοποιείτε πάντα μόνο για την ζαχαρόπαστά σας γιατί έχουμε να κάνουμε με τρόφιμο…


ΒΗΜΑ 3: ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΟΥ


Θα έλεγα πως εγώ μπορεί να χρησιμοποίησα τα χρώματα της φωτογραφίας, αλλά εσείς μπορείτε να δοκιμάσετε και άλλα χρώματα. Φυσικά, από την εικόνα λείπει και το άσπρο για τα μάτια, για τη βάση και για το πουά από το φόρεμα.



ΒΗΜΑ 4: ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΑ ΑΥΤΙΑ


Κόβω τα μαύρα αυτιά, λειαίνω της πλευρές τους με το δάχτυλό μου.

Για να μπορέσω να υπολογίσω πού θα κολλήσω τα αυτιά, πήρα τη χάρτινη φιγουρα και τα έκοψα για να τα διαχωρίσω απο το πρόσωπο.Στη συνέχεια, ακούμπησα το προσωπο (πατρόν) στη θέση του και μετά με ασφάλεια τοποθέτησα τα αυτιά (μαύρη ζαχαρόπαστα) κολλώντας τα με ελάχιστο νερό. Με αυτό τον τρόπο κατάφερα να μην αλλοιώσω το σχήμα της Minnie μου.




Για το δεύτερο μέρος πατήστε εδώ.

0 σχόλια :