Η 1η μου αναρτηση!!!

3:05:00 μ.μ. administrator 0 Comments


  

Η ζωή είναι απο μόνη της μια γιορτή...


Εδώ και καιρό γέμιζα το μυαλό μου και τον υπολογιστή μου με τεχνικές και εικόνες που τώρα πια θα μπορώ να μοιραστώ μαζί σας μέσα από αυτό το Blog. Ιδέες απλές για σας και τους καλεσμένους σας από μια απλή γιορτή στο σπίτι, έως κάτι πολυπλοκότερο όπως πάρτι, βάπτιση ή γάμος.

Στόχος μου είναι να συνδυάσω εύκολες κατασκευές και πρωτότυπες προτάσεις που θα σας βοηθήσουν να κτίσετε υπέροχες αναμνήσεις για σας και για τους δικούς σας.

Για μένα μια εκδήλωση είναι πάντα ευκαιρία για τρελή δημιουργία .
Από την απλή πρόσκληση, μέχρι την τούρτα ή το γλυκό που θα κεράσω τους ανθρώπους που ήρθαν να μοιραστούν την χαρά μου.

Για να τα καταφέρω χρειάζομαι έμπνευση και πολύ προετοιμασία. Προετοιμασία που ομολογώ ,όταν πρόκειται για κάτι ολοκληρωμένο, θα ξεκινήσει στο μυαλό μου πολλέεεες μέρες προτού υλοποιηθεί. Μιλάω για την βάπτιση των παιδιών μου ή κάποιο ‘θεματικό’ πάρτι που θα πρέπει να ταιριάξουν οι δημιουργίες αρμονικά. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι όλες οι κατασκευές είναι δύσκολες & θέλουν πολύ χρόνο. Ειδικά αν δεν είστε τόσο αναποφάσιστοι όσο εγώ. Δεν είναι εύκολο να αποφασίσω τι θα φτιάξω όταν κατακλύζομαι από άπειρες ιδέες!!!

Το χειροποίητο απαιτεί χρόνο και υπομονή αλλά στο τέλος η ικανοποίηση σε όσους καταπιάνονται με αυτό είναι ασύγκριτη (όχι μόνο γιατί το αποτέλεσμα είναι μοναδικό αλλά και γιατί συνοδεύεται από τη χαρά της δημιουργίας!). ‘Όποιος έχει ασχοληθεί έστω και λίγο το έχει νιώσει.

0 σχόλια :